Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?

We verzenden je pakje binnen 1 à 2 werkdagen. Je ontvangt een verzendbevestiging van ons als je pakje is vertrokken.

Weet ik op voorhand wanneer mijn pakje geleverd zal worden?

DPD/Bpost informeert je altijd op voorhand over de dag van levering van je pakket. Komt die dag niet uit? Geen probleem, tot op 1 uur voor de levering kan je nog wijzigingen uitvoeren! Je kan het moment en het adres van levering laten wijzigen en je pakket:

  1. Laten leveren in een Pickup Parcelshop in de buurt
  2. Laten leveren op een andere dag
  3. Laten leveren op een ander adres
  4. Laten wegzetten op een veilige plaats door neerzettoestemming te geven aan DPD/Bpost.

Je ontvangt de ochtend van de dag van levering een mailtje van DPD/Bpost met daarin een tijdslot van een uur waarin de levering zal plaatsvinden. Niet ontvangen? Check zeker even je spam!

Wat als ik niet thuis ben?

Geen probleem. Je pakket wordt bij je buur geleverd. Is deze ook niet thuis? Dan wordt je pakket naar een Pickup parcelshop in je buurt gebracht. Op deze manier heb je je pakket zo snel mogelijk in je bezit en bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen.

De DPD/Bpost chauffeur laat een mededeling in je brievenbus achter met vermelding van het adres van de Pickup parcelshop en het tijdstip vanaf wanneer je het pakket kan ophalen. Je krijgt van DPD/Bpost ook een e-mailbericht wanneer het pakket is aangekomen in de Pickup parcelshop.

Neem je identiteitsbewijs mee wanneer je je pakket gaat afhalen. Je krijgt 7 dagen tijd om het op te halen, daarna komt het retour naar ons en zijn er nieuwe verzendkosten aan verbonden om het opnieuw naar je op te sturen.

Op www.dpd.be of bpost.be  kan je de status van je pakket nagaan en vind je meer informatie over onze Pickup parcelshops (locaties, openingsuren…).

Hoe kan ik betalen en is mijn betaling veilig?

Er kan veilig betaald worden via

  • PayPal (visa/mastercard),
  • iDEAL (enkel voor Nederlandse klanten)
  • Bancontact.

Kies je voor één van de eerste 3 opties dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verwerkt.

Kies je voor bankoverschrijving dan moet je de betaling binnen 2 dagen uitvoeren en wordt ze verwerkt als het geld op de rekening staat.

Ik heb een giftcard van voor juli 2021 en die werkt niet?

Om onze bezoekers nog beter te bedienen hebben we ons systeem vernieuwd.

Heb jij een code van een cadeaubon of giftcard van voor juli 2021? Dan zal die code mogelijks pas werken als je ze omzet. Om dat te doen neem je best contact met ons op dan vervangen we de oude code makkelijk snel door een nieuwe. 

Waar kan ik mijn kortingcode invullen?

Wanneer je een kortingcode hebt dan shop je zoals je altijd doet en bij de checkout is er een kadertje voorzien waar je de code kan invullen. Deze wordt automatisch verrekend. Er kan maar 1 kortingscode tegelijk gebruikt worden. Heb je een cadeaubon en een kortingcode? Geef dan eerst je cadeaubon in en dan je kortingcode.

Mijn kortingcode werkt niet

Via sommige smartphones lukt het niet om een kortingcode in te voeren. Probeer eens via een laptop of desktop computer. Je kan slechts één kortingcode gebruiken per bestelling.

Ik plaatste reeds mijn bestelling, kan ik nu nog iets toevoegen?

We proberen altijd flexibel te zijn! Als het nog kan, dan zullen we dit met veel plezier in orde brengen voor je. Contacteer ons telefonisch op 0495 79 67 85.  Indien we niet onmiddellijk opnemen mag je ook via whatsapp sturen op hetzelfde nummer.

Ik zie in de tracking dat mijn pakket geleverd werd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?

Geen paniek! Heel vaak geeft DPD/Bpost je pakje af bij de buren of leggen ze het weg op een veilige plaats aan en rond het huis (achter een vuilnisbak, onder de carport, …)

Als je dit allemaal hebt nagekeken en je hebt nog steeds je pakje niet ontvangen, dan stuur je ons best even een mailtje op info@petites-jubelles.beVermeld daarin zeker je ordernummer!

Wij nemen het dan meteen op met DPD/Bpost en lossen het zo snel mogelijk voor je op.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Oh no! Hoewel echt álles bij ons superleuk is begrijpen we natuurlijk dat je enkel datgene wil ontvangen wat je besteld had. Je mag ons een mailtje sturen op info@petites-jubelles.be met daarin je ordernummer en een foto van het verkeerd geleverde product.

Wij regelen dan de retour voor je en zorgen dat je zo snel mogelijk je bestelde item in huis hebt!

Ik heb online besteld en betaald, maar ik heb geen orderbevestiging ontvangen?

Don’t worry! We hebben je bestelling en betaling goed ontvangen. Heb je al tussen je spam of ongewenste mails gekeken? Soms gebeurt het wel eens dat de orderbevestigingen daar terechtkomen.

Geen antwoord op jouw vraag gevonden?

Heb je in bovenstaande FAQ's geen antwoord gevonden op jouw vragen? Stuur ons gerust een mailtje of spring gerust eens binnen in de winkel!

Info@petites-jubelles.be